Welke documentaires gaan over water, stranden, rivieren?

Zijn deze terug te vinden op youtube of ergens te koop. Ik hou van documentaires waar water in voorkomt, rivieren, eventueel strand, golven, ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Human Planet heeft ook een serie dvd's. Is vast ook te koop op bol.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de documentaire planet earth is prachtig, daar gaat een deel ook over water, rivieren, oceanen. Echt een aanrader.

Toegevoegd na 8 minuten:
even nog eentje noemen, oceans van disney, ook prachtig.

Toegevoegd na 10 minuten:
oja nog even, ze zijn beide wel te koop bij Bol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel vroeger heeft Bert Haanstra ook een mooie docu over water gemaakt, de titel is heel toepasselijk "Water"
Water geeft rust en vrede aan overbelaste hersenen, de paradox is dat water één van de grootste vijand is van de mensheid.