Ik ga in juli met mijn kleindochter van 11 jaar twee dagen naar Londen. Wie weet een voordelig overnachtingsadres in het centrum?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in juli, het hoogseizoen, zijn er écht geen voordelige overnachtingsadressen te vinden in London, zeker in het centrum niet.

Het beste antwoord

Hi Hostels, de Engelse variant op Stay Okay. ´Jeugd`herberg voor zowel oud als jong als gezin. Veel plezier samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het Chiswick Court Hotel en het Aquarius Hotel (horen bij dezelfde groep) kosten £45 per nacht voor een tweepersoonskamer.

Da's goedkoper dan een tweepersoonskamer in een hostel, maar duurder dan een slaapzaal in een hostel - je zult zelf moeten bepalen wat je wilt.

De kamers zijn wel erg klein, en je moet hopen dat je buren niet luidruchtig zijn, want het hotel is erg gehorig.

Als je voor het Chiswick Court Hotel kiest, vraag dan naar kamer 4. Die ligt aan de achterkant van het hotel, het is veruit de rustigste kamer.
Cryofiel
13 jaar geleden
je kunt ook aanbiedingen bekijken op booking.com
13 jaar geleden
Veel goedkope Londense hotels zijn echt troep. Ik heb wel eens in een hotel gezeten waar ik niet durfde te douchen. Kijk dus zeker op sites als tripadvisor of zoover wat er over een hotel wordt geschreven. Ik heb de laatste keer in Londen in Hotel Meridiana gezeten. Het is zeer basic, maar wel schoon en rustig. Ik kan het je aanbevelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.fflekkerweg.nl
Daar zie je een heel hoofdstuk 'Hotels'. Mij laatst ook gelukt en nu gebruik ik www.fflekkerweg.nl aldoor
Topsite!