Welke gas is het beste (goedkoopste) voor in mijn camper

Ik heb nu 2 gasflessen van PrimaGaz welke 10kg zijn deze omruilen kost 19,50 euro per fles, ik hoop dat er een goedkopere manier is en ik hoop ook dat jullie weten waar en hoe en welke fles ik zou moeten hebben, bijvullen met LPG is denk wel goedkoper maar lijkt me niet veilig en denk ook dat het niet kan voor mijn kacheltje en om te koken in de camper.
Ik hoop dan ook dat er iemand hier is die de goedkoopste manier voor mij heeft, of zou die er niet zijn?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb het laatst uitgerekend (ik weet de getallen niet meer) maar het duurt ongeveer 10 jaar voor je de dure LPG fles uit de kosten hebt. Wel heb je er veel meer gemak van, want je kan de fles bij veel tankstations zelf vullen, en best goedkoop. En het is veilig hoor!
Ik heb uiteindelijk weer gekozen voor de gewone gasflessen (5 kg) die ook niet duur in aanschaf zijn, en best gemakkelijk te krijgen (bij kampeerzaken ruil je ze gewoon om).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke super, ik heb idd nu 2 flessen welke ik om moet ruilen bij een doe-het-zelf zaak maar vind het toch best prijzig daar ik mijn camper bijna elk weekend gebruik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah ja, als je 'em elk weekend gebruikt dan kan het best uit om op LPG te gaan 'huishouden'! De tank is veilig, maak je daar geen zorgen over.
Mijn antwoord was gebaseerd op gemiddeld touristisch gebruik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel verschil Belgie met Nederland. In Belgie is het ten strengste verboden om LPG te gebruiken om te koken. In Nederland darentegen maakt men geen bezwaar.