Waar kan ik het goedkoopste een vakantie naar Miami boeken voor de periode van af september?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Misschien heeft Cheaptickets.nl ook nog wat voor je - je moet gewoon dagelijks checken, want het wisselt heel vaak, en dan toehappen als je denkt, dat dit toch wel het beste is.....Mocht je een leuk hotelletje zoeken dan heb ik nog een goede tip voor je middenin Southbeach, maar dat zet ik niet op GV, anders wordt het daar véél te druk - stuur ik je dan als persoonlijk berichtje.....
Ben pas in Miami geweest, en het swingt en bruist en is heerlijk!!!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik vergeet helemaal te zeggen, dat je natuurlijk ook de last-minute-aanbiedingen in de gaten moet houden - alleen zit daar dan natuurlijk een hotel bij, en ik weet niet, of dat de bedoeling is.....Ik zoek altijd graag zelf mijn plekje, maar als alles voor je geregeld is, is dat natuurlijk heel lekker relaxed....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat je vrij laat bent met boeken zijn er niet echt de goedkoopste vluchten ,maar misschien zit hier wat voor je bij.suk6
http://goedkoopstevluchten.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Los rechtstreeks ticket zo goed als zeker bij Air Berlin. Vliegen vanaf Dusseldorf naar Miami
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij FlytoFlorida