Promoot prostitutie alleen maar sex toerisme?

En dan heb ik het hier niet alleen over prostitutie in Nederland, maar in het algemeen. Graag ook argumenten, en geen antwoorden zoals ja en nee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Zie deze dames niet als alleen maar voor drop,drin, druit en draf. Ze vervullen wel degelijkeen sociale rol voor sommige mannen. Alleen zullen er weinig mannen zijn die dit zullen toegeven. Ik bedoel hier wel mannen,die prostituees bezoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja opzich. Je bouwt als land ook een reputatie op. Wij als nederland zijn bekend als het land van seks en drugs. Hoewel er in bijv. Hongarije ook prostitutie toegestaan zou zijn, hebben die minder te maken met sekstouristen dan wij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sex toerisme lijkt mij alleen echt voor te komen in landen waar het goedkoop is.
Nederland is niet echt een sexland wel een land met een reputatie van vrije moraal maar denk niet dat mensen hier speciaal voor naar Nederland komt
maar ik denk dat drugstoerisme hier de hoofdmoot is.
13 jaar geleden
Ja in grote steden en met name in Amsterdam wel. Maar over het algemeen vrees ik wel dat het goed is dat het gelegaliseerd is. Zodat het een beetje gereguleerd is, en het aantal verkrachtingen zou wss ook toenemen als prostitutie verboden zou worden. Dan gaan al die 'smerige mannen' niet meer naar de hoeren maar verkrachten ze eerder een vrouw.