Wat zijn de grotere NS stations?

Voor meer info staat op de NS site:
"Tickets en Service balies op de grotere stations en bij uw reisbureau."

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Arnhem, Nijmegen, Venlo, Roermond etc.
Het zijn de stations waar bemande loketten aanwezig zijn.
Wat reisbureau betreft daar kan je ook bepaalde tickets bestellen. Waarschijnlijk is het voor een ticket op naam en dat kan niet overal.

Toegevoegd na 9 minuten:
Als voorbeeld voor een reisbureau heb ik de site van D-reizen toegevoegd. Dat bevat de mogelijkheid om te chatten met een medewerkster. Als er vragen zijn dan heb je daar meer kans op een gericht antwoord.
(Bij NS is dat niet mogelijk.)
http://www.d-reizen.nl/voi3/frames/index.do?http://www.d-reizen.nl/voi3/search/selectperiodsun.do?hp=homssthzv&zp=zon&st=LA&stat=zon&ADTYPE=tekstlink.zonvakanties&ADRECIP=overzicht&ADCAMP=zonvakanties&utm_source=vakantie.overzicht.nl&utm_medium=cpc&utm_campaign=rubriek4&utm_term=zonvakanties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De grotere stations zijn de stations met een loket. Zie de Bron voor meer informatie.

Als richtlijn kun je ook nemen dat de grotere stations die stations zijn waarnaast een busstation ligt (dus meer dan alleen een bushalte).

(De aan- of afwezigheid van een busstation bepaalt de hoogte van de halteringsvergoeding die ProRail aan de NS in rekening brengt.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat betreft tickets: in alle grote steden.
Wat betreft service: wordt dat nog verleend dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle grote stations eindigen met centraal in hun naam. Tenminste dat is mijn ervaring.