Wie weet er een hotel onderweg naar het gardameer ? Ivm met baby is een te lange reis anders

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Wij gingen met onze twee kinderen ook naar Italië, niet exact het Gardameer, maar toscane, en overnachtten dan in Zwitserland in een youth hostel/ jeugdherberg in Zofingen. Je kunt hier een familiekamer reserveren. Vaak wel stapelbedden, maar met alleen je eigen gezin, waar je een babybedje bij kunt zetten. Wellicht hebben ze die ook voor je. Even bellen. Het leuke hieraan vond ik dat je 's ochtends in een ontbijtzaal gaat eten, waar het vrij huiselijk is, ook anderen ontbijten en speelgoed is. Je hoeft ook niet zo op te letten of je kind niet te lastig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hotel porto a zurro, of hotel berta