Bellen in Peru, wat is het goedkoopste/beste?

In juli wil ik graag naar Peru, kan ik dan daar het beste een simkaart kopen of niet? Wat kost dit? En werkt dit goed? Wat voor simkaarten koop je daar? Ik bedoel kan dit wel in een telefoon van hier? Alle informatie is welkom (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt het beste via de laptop of op sommige mobieltjes via skype bellen, dat kost je helemaal niks! Maar je moet volgens mij wel wifi verbinding hebben je kan via skype ook gratis videobellen! Heel goed progamma ikzelf gebruik 't ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Koop daar een goedkoop prepaidtoestelletje.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan is bellen naar het buitenland toch nog steeds duur?
MissBiggie
13 jaar geleden
Dat is dan al betaald ...
als je een unlocked toestel hebt, kun je een plaatselijke prepaid sim-kaart met Peruaans nummer kopen bij elke telefoonwinkel. Zelf neem ik altijd een oud geschikt toestel mee waar ik zo'n sim kaart in zet en laat mijn NL toestel ongemoeid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan is bellen naar het buitenland toch nog steeds duur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is zo, maar wel makkelijk voor plaatselijk bellen. Voor buitenland ben je idd aangewezen op o.a. skype.