hoeveel mensen gaan met het vliegtuig weg op vakantie?en hoeveel mensen gaan met de auto?

waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vakantie? Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gaan met het vliegtuig, omdat het snel is. We gaan naar Zuid-Spanje, met de auto ben je dan al twee dagen kwijt aan het reizen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de auto omdat we onze hond meenemen en geen zin hebben om een paar dagen (of langer) op je hond te moeten wachten voordat je aan je vakantie kan beginnen...

Het beste antwoord

Najaar met trein naar Belgie. Nog later in najaar met vliegtuig naar Zuid-Amerika.

Auto pak ik alleen voor dagtrips.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nohouhlmlhy

Andere antwoorden (10)

De laatst beschikbare cijfers van het CBS gaan over 2005/2006: 'Voor een binnenlandse vakantie pakt ongeveer 90 procent de auto. Gaan Nederlanders naar het buitenland op vakantie dan wordt de auto steeds minder vaak gebruikt, 55 procent in 2005 tegen 60 procent in 2002. Steeds meer wordt voor het vliegtuig gekozen. In 2005 ging al bijna eenderde met het vliegtuig naar een buitenlandse vakantiebestemming. Dit was in 2002 nog een kwart'. Tot zover het CBS.
Wellicht dat iemand nog recentere cijfers kan vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nu weten we nog steeds niet hoeveel mensen dat zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de link. In 2005 gingen 12,4 miljoen Nederlanders op vakantie. Even rekenen.
Ik ga met het vliegtuig.
Het is de snelste manier van reizen, en de veiligste, en de goedkoopste..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gaan met het vliegtuig.
Met de auto naar Curacao is wel héél erg ver :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het even kan ga ik met de auto of de boot
vliegen vind ik niet prettig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gaan met de auto naar Italie! Onze hond gaat mee, dus daarom kiezen we voor de auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de site van ContinuVakantieOnderzoek kan je vast een antwoord vinden op deze vraag:

http://www.nbtcniporesearch.nl/cvo/producten/cvo/
Antoni
14 jaar geleden
Zelf ga ik met de auto op vakantie, omdat ik met mijn ouders mee rijd en wij een caravan hebben. Maar in april ben ik nog met het vliegtuig weg geweest....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga met de auto naar Italië. Waarom? Een vliegtuig is te overdreven voor zo een afstand. En je kan veel meer spullen mee met de auto (koffer op het dak).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ik regelmatig tussen nederland en portugal peddel,hebben wij een camper aangeschaft,mede omdat wij niet aan tijd gebonden zijn,maar als er iets is dringend,vliegtuig natuurlijk,efficent,snel,en soms goedkoper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga met de auto, omdat ik met m'n vader ga, en het vliegtuig duurder is.