Iemand enig idee hoe lang het duurt om van Londen Heathrow naar Londen Stansted te gaan?

Is er een directe bus?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Only Direct Heathrow - Stansted Public Transport - National Express

By far the most popular option connecting Heathrow and Stansted are the broadly hourly bus / coach shuttles that provide near 24x7 schedules between Heathrow and Stansted airports. These are run by National Express Note: There is no direct train transfer between Heathrow and Stansted.

Meer informatie:
http://www.londontoolkit.com/travel/heathrow_stansted_transfer.htm

Je kunt in die link ook doorklikken naar:
http://www.londontoolkit.com/travel/heathrow_stansted_bus_transfer.htm
Voor zover ik het kan overzien, duurt de reis 2 uur, maar misschien zie ik dat niet helemaal goed. Lees het zelf even na. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Perfect, dank je!

Andere antwoorden (3)

Geen idee hoelang het duurt maar volgens mijn bron is er een busverbinding tussen de beide vliegvelden. Er staat ook een link naar vervoermogelijkheden.

Toegevoegd na 45 seconden:
Voor vertrektijden en prijzen zie bron 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens bijgaande website moet je toch wel rekenen met 1-2 uur reistijd. Als alternatief kan je overwegen om eerst naar het centrum te gaan en van daaruit naar de andere luchthaven.

Er is een busverbinding die zeker 90 minuten duurt die met een frequentie van 1 x per uur/ half uur rijdt.

Met de trein ga je vanuit Stansted met de Stansted Express train naar Londen Liverpool Street (45 minuten), en daar neem je de transfer naar London Paddington per bus, taxi of Metro (15 minuten). Vanaf Paddington neem je de Heathrow Express trein naar Heathrow Airport (15 minuten). De Stansted Express en Heathrow Express treinen gaan elke 15 minuten.

Toegevoegd na 1 minuut:
zie ook de folder:

http://www.stanstedairport.com/assets/Internet/Stansted/Stansted%20downloads/Static%20files/Airports_JUL10_WEB.pdf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig. Vorige week moeten doen. Waren zeker 2 uur bezig met de taxi.