Er is maar 1 manier en dat is een goedkoop abonnement en dan niet buiten je bundel te gaan. je kunt het best zoveel mogelijk vergelijken en tegen elkaar afwegen. als je veel wilt smsen(goedkoper) dan kun je een bundel van 1000 stuks nemen voor 10 euro. dit kan bij verschillende providers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefoon van een ander gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
De goedkoopste manier werkt alleen als je een smartphone of i-phone hebt: installeer de app van Skype.
Soms is de kwaliteit belabberd, maar het werkt wel! (zet wel even je netwerk op WIFI als dat even kan.. )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel iemand en hang na 1x overgaan op. Ze zullen dan terugbellen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je prepaid zoekt, ik heb alle providers uitgezocht en symio is de goedkoopste! Het heeft een eigen site dus je kunt via internet telkens opwaarderen.