waar is een plaats in nederland waar heel veel water is en de mensen traditioneel gekleed zijn

Bijna iedereen heeft een fiets.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (8)

Probeer Volendam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik ook meteen aan! Maarja, lag ook wel voor de hand..
Of giethoorn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marken, Urk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spakenburg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staphorst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Staphorst heeft niet veel water volgens mij.
Amadea
13 jaar geleden
Nou dan ben je nog nooit in Staphorst geweest: het is feitelijk een brede sloot waarlangs aan beide kanten huizen zijn gebouwd.....
Amadea
13 jaar geleden
Mis, stom, ik las Giethoorn - maar dit gaat over Staphorst.
Kimath
13 jaar geleden
Ik wou net zeggen, Giethoorn heeft inderdaad veel water. Staphorst kom ik regelmatig voor boodschappen te doen, en ik heb niet veel water daar gezien, haha.
IJsselmeer( Markermeer): Volendam, Marken.
IJsselmeer: Friesland, Urk.
Randmeren (de meren tussen het oude land en de flevopolders): Bunschoten, Spakenburg, Eemdijk, Huizen, Noord- Veluwe (Harderwijk, Nunspeet, Doornspijk, Elburg).
Zeeland: op Walcheren (Arnemuiden), op Zuid-Beveland.
Noordzee: Scheveningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult wel snel moeten zijn, want het is alleen de oudste generatie, die nog klederdracht aanheeft. In Huizen bijv. is een vrouw in Huizer dracht bijna een bezienswaardigheid geworden....
We refereren dus aan heel veel water he.

Heel veel plaatsen aan de vroegere Zuiderzee, nu IJSselmeer en Markerwaard. Ook plaatsen aan de Waddenzee en Noordzee moet je niet vergeten. Een rondje.
Marken, Volendam, Urk, Hindelopen, Makkum, enkele Waddeneilanden, Scheveningen, Arnemuiden, Huizen, Zuid Beverland, Walcheren.

Minder water.
Bunschoten, Spakenburg, Eemdijk, Staphorst, Rouveen.

Voor meer details zie bijgaande site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rotterdam, Afrikaanderwijk

Toegevoegd na 42 seconden:
Alleen heeft niet iedereen een fiets.