Wat moet ik gaan zien/doen als ik op vakantie ga naar St Augustin sur Mere?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

U kunt het beste beginnen met een bezoekje aan het toeristenbureau. Dat is tot 31 augustus geopend van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 13.00 en van 16.00 tot 19.00 en op zondagochtend van 10.00 tot 12.00 (zie website).

Op de website van het toeristenbureau wordt het aquarium van La Rochelle als mogelijk uitstapje genoemd. De website van dat aquarium vindt u hieronder. Ziet er indrukwekkend uit!

U kunt ook tennissen op de plaatselijke tennisbaan, als u daarvan houdt. Opgeven kan via de webiste van het toeristenbureau.

(RJ)

Toegevoegd na 6 minuten:
Er zijn nog veel meer leuke activiteiten deze zomer zoals een Afrikaanse muziek- en dansavond op vrijdag 24 juli, een rommelmarkt op zondag 23 augustus, en een heleboel pétanque wedstrijden. Zie de bijgevoegde kalender.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou in elk geval een voorraadje Pinot de Charente inslaan bij een lokale artisanale producent, zijn er genoeg.
Bij deze mensen kun je heerlijk proeven en de kunst van het levensgenieten opdoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel is er niet te zien omdat het dorpje van nauwelijks duizend zielen een natuurgebied is met grote bossen, veel vogels ook, een prachtig strand.Acht kilometer verder
ligt de grote stad Roya, een toeristisch trekpleister.