wat is leuk om te doen in de algarve? (portugal€

Ik ga er binnekort heen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan google je toch even op Algarve.
Het is hier toch geen vakantie / reis / site.

Antwoorden (7)

je kan er bv leuk paardrijden:
http://www.algarve-gids.com/nl/maneges.html
fremar
13 jaar geleden
Feesten, strand, en genieten van het weer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat je graag doet. Persoonlijk zou ik verkiezen om enkele wandelroutes te maken. Zie site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duiken, sardines eten, wandelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ANWB heeft een hele goeie gids: http://www.shoppydoo.nl/prijzen-reizen_en_toerisme-algarve.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tip: huur een auto! De wegen zijn over het algemeen vrij nieuw en rustig. Neem een goede reisgids (kijk eens in de bibliotheek) en ga erop uit. Dan kom je o.a. nog op stranden, die niet door toeristen zijn ontdekt. Bijv. de zuidwest kust. Route ernaar toe is mooi en het strand in Odeixe is geweldig en heerlijk rustig. In de rivier daar kun je lekker zwemmen want het water is niet zo koud als de oceaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Golf, zon, zee, eten, hielo seco, droogijs, drinken, mensen en cultuur