wat is een leuk en betaalbaar hotel in los angeles en san francisco???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Ik zat in hotel carlton joie de vivre in San Francisco. Een net hotel voor een mooie prijs. Dat ligt in het centrum. Maar ik zou zeker expedia.nl raadplegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar LA gaat, is het belangrijk dat je eerst uitstippelt waar je heen wilt. De stad is namelijk onvoorstelbaar groot en het verkeer HEL !
In San Francisco zijn veel hotelletjes leuk. Een keten is vaak goed. Even kijken op Expedia, inderdaad, dan kan je goede inspiratie op doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle hotels zijn eigenlijk t zelfde. Ik ben herhaaldelijk daar geweest enbik ga meestal gewoon naar n holiday inn of best western. Die zitten overal en ontbijt is inbegrepen, en bijna altijd is er ook een zwembad. Deze hoels kosten niet veel maar je hebt wel een eigrn kamer. Jeugdhostels zijn goedkoper maar dan deel je de kamer met vreemden. Als je veel in je hotel blijft en daar vermaak wilt is een HI of een BW niet geschikt want meer dan tv en wellicht internet is er niet. Maar ik neem aan dat je eruit wil. Zoek dan op locatie. Mellrose avenue, sunset blv in LA. Super!!!
Fijne vakantie!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via reisgidsen zoals The lonely planet kom je vaak leuke adressen tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.booking.com, hier staan heel veel hotels op met beschrijving etc. Met creditcard betalen tegen goedkope tarieven!!!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aannemende dat je een rondreis wilt maken met een auto, zou ik je aanbevelen toch ook even te informeren of er Standaard rondreizen in California beschikbaar zijn. Reistip; Wat wil je beslist zien? Neem een hotel in die buurt. LA is vreselijk groot. Neem een hotel met eigen parkeerterrein. Koop Lonely Planet of Rough Guide. Koop een wegenkaart. Ga een paar dagen naar Vegas. Veel plezier!!