Lekker crêpes eten op de Boardwalk.
13 jaar geleden
Er is van alles te doen en te zien in en rond deze geweldige stad. Het hangt er natuurlijk erg vanaf wat je interesses zijn
Ik adviseer je een reisgidsje te kopen bij de boekhandel om je van tevoren een beetje te orienteren en niet iets te missen wat je graag had willen zien.
Toch een paar tips:
* Oude Quebec/Dufferin Terras
Met o.a. Chateau Frontenac (meest gefotografeerde hotel ter wereld) gezellige sfeer hele jaar door met straatartiesten, paarden+ koets, etc
* Vestingwerken van Quebec
Mooie stadsuitzichten vanaf de 4,6 km lange muren
* Place Royal/Oude haven
Gezellige boetiekjes, kunstgalerijen, restaurantjes, markt, parken

Toegevoegd na 3 minuten:
Op zondag zijn bij mijn weten de winkels gesloten.