Kun je als 15 jarige emmigreren naar Engeland bij je tante???

Ik ga elk jaar naar mn tante in Londen. Al jaaaren. Ken londen super goed en de taal ookwel. Maar nu blijf ik dit jaar zitten omdat ik super lang ziek ben geweest enzo. Ben dan 16 als ik dan in de 2e zit bij 12 jarigen... Als ik nu de juiste behandeling krijg kan ik gwn de ampullen meenemen ofzo. Nu ben ik van pln om te gaan als ik beter ben. Maar kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Bij zo'n stap komt nogal wat kijken, maar is absoluut wel te regelen. Echter zo'n beslissing kun je natuurlijk niet zelfstandig nemen. Hoe denken je ouders en je tante er over? Kan er voor jou een school gevonden worden in Londen? Hoe staat het met je ziekteverloop en behandelmogelijkheden in Engeland?

Zijn allemaal dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Kaart om te beginnen je wens eens aan bij je ouders. Kan me heel goed voorstellen dat een jaartje Engeland een heel avontuur is en ook goed voor je ontwikkeling kan zijn.

Helemaal weggaan bij je ouders, puur omdat je op ziet tegen het in de klas komen bij veel jongere scholieren is niet de oplossing. In Engeland zul je immers hier ook tegen aan lopen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In engeland blijf je nooit zitten. En ik ga pas weg als ik beter ben. Mijn ouders vinden het heel moeilijk, maar we zien wel ik ECHT blijf zittten. Ik zie wel :d dankuwel voor uw reactie.