Hoe veel cm sneeuw heb je nodig om goed te kunnen snowboarden

Ik ga naar berwang en daar ligt nu 60 cm maar het weer word steeds warmer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (3)

Minimaal 10 centimeter maar das nog niet echt lekker dus 30 cm+ is lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er ligt nu 60 cm op de berg dat moet dus voldoende zijn om lekker een week te snowboarden??
Op 60 cm sneeuw ben je snel uitgeskied,er moet kilometers sneeuw liggen :)

Toegevoegd na 58 seconden:
en dan 15 cm dik is lekker skieen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sneeuwlaag van 30 cm is voldoende.