In welk Europees land mag je wel in de kroeg roken?

Zijn er nog landen in Europa waar je mag roken zonder dat de anti-rookgestapo je verraadt via een kliklijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Het beste antwoord

In de meeste oost-bloklanden wordt er niet scherp op geldt / of is het er helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Duitsland...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de meeste kroegen in Duitsland mag je n i e t roken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn fout..
In Luxemburg, behalve tussen 12-14.00 en 17.00 - 21.00 u. (etenstijden) in kroegen waar ook eten geserveerd wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was nog niet zo lang geleden in Antwerpen. Daar ben ik in verschillende kroegen geweest. Kroegen waar je nog door de rook heen moet snijden om bij de bar te komen En als je na zo'n avondje/nacht weer thuis komt, je kleren, je haar en je lijf helemaal naar de rook ruiken....heerlijk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland bij de meeste kroegen.