Naar het voetbal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heel erg leuk is om een waterbus tour te doen, het is een bus, en die kan ook in het water, een hele belevenis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
London Eye, Tower Bridge, British Museum!!!, Harrods, Tube Museum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je kinderen hebt moet je eens bij Hamleys gaan kijken in Regentstreet. 5 verdiepingen vol sperlgoed. Om gek van te worden, maar wel leuk!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook zonder kinderen erg de moeite waard! Er worden heel veel demonstraties gegeven, is leuk! En ze hebben er serieus alles...
london eye, big ben, verschillende leuke winkelstraatjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de link vind je de kalender voor 2011 over alles wat er te doen is in London.
Iets leuks is om met de hop on- hop off bus een stadsrit te maken, uitstappen waar het je leuk lijkt, bv the Tower; Piccadilly Circus, The City, The Thames.
Verder is een theatervoorstelling op Leicester Square heel leuk om bij te wonen. Shoppen in de West End, in Oxford Street ook natuurlijk en een drankje drinken op één van de boten aan de Thames kade is ook fun.
Alvast heel veel plezier gewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een veiling of een zitting bijwonen in The Old Bailey
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de trap St Pauls Cathedral beklimmen, slechts 560 treden naar de top. Lekker fish en chips eten en 's avonds naar een musical.

Er zijn natuurlijk heel veel andere leuke dingen te doen en te zien (British museum, V&A, Tower bridge, the Tower, Westminster abbey)