Hoe kan ik bagage bij Ryanair terug annuleren?

Ik heb een vlucht geboekt bij Ryanair voor twee personen met voor elk één stuk ingecheckte bagage. Deze zou ik willen annuleren, want uiteindelijk zullen we gewoon met handbagage reizen. Ik heb nog niet ingecheckt en kan in principe dus nog wijzigingen doorgeven. De vraag is niet alleen of ik die koffers kan annuleren, want dat ze wel kunnen op één of ander manier, maar of ik het supplement dat ik daarvoor betaald heb ook terug kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
11.1K

Antwoorden (3)

Dit is niet echt een standaard verzoek. Ik heb voor je op de site van RyanAir gekeken (zul je zelf ook al wel gedaan hebben) en daar staan heel veel bagagevragen, zelfs vragen die ik nooit zou kunnen verzinnen, maar dit wordt niet behandeld.

Het lijkt me dus het verstandigst dat je telefonisch contact met de klantenservice van Ryan Air.
Het telefoonnummer daarvan is:
0900 0400860 (45 cent per minuut).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het goed is staat op de site van Ryanair hoe hun voorwaarden zijn van bagage annuleren en retour van eventuele gelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit specifieke voorbeeld heb ik bij Ryanair nog niet gehad. Maar ik heb al wel vaak gevlogen met Ryanair en uit ervaring geleerd dat elke wijziging die je nog wil doorvoeren geld gaat kosten. Je hebt al betaald en ze staan niet bekend om het teruggeven van geld.