Kalkar Wunderland is een pretpark gebouwd van een kerncentrale, hoeveel heeft Van der Most betaald voor Kalkar?

Ik vroeg me gewoon af voor hoeveel geld je een niet werkende kern centrale heb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

1 Duitse Mark, met alle lusten en lasten, is wat ik er ooit van gehoord heb.

Toegevoegd na 7 minuten:
Nee, fout, dat is dus een broodje aap verhaal. Op de Wikipedia-pagina van 'Kernkraftwerk Kalkar' staat dat Van der Most er ongeveer 2,5 miljoen DMark voor betaald heeft. Een schijntje van wat de bouw gekost heeft, nl. 7 miljard DMark, als ik het goed begrijp. Au...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1 euro zonder alle attracties enzo.

Dit heb ik ooit gehoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens deze bron betaalde Van der Most naar schatting 5 miljoen DMark voor Kernwasser Wunderland, voor de gebouwen inclusief 53 hectare grond (80 voetbalvelden). Een bedrag dat Van der Most al snel terugverdiende door de verkoop van onderdelen van de centrale.
AlphaLimaSierra