Welk liedje geeft jouw het ultieme zomergevoel?

Bij mij is dat:
http://www.youtube.com/watch?v=89Qa5rNAeEs

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk nummer! Kende ik nog niet.

Het beste antwoord

Spaanse gitaarmuziek. Maakt niet erg veel uit welk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkele als ik erover nadenk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat brengt jou dan wél in zomerstemming???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de zomer?
Muziek van Juan Luis Guerra en van Michael Franks - brengt mij zelfs bij -15 of bij een wolkbreuk in zomerstemming !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn er te veel om op te noemen. En dit variëerd een beetje per stemming wat mij een blij zomers gevoel geeft...

En dit is dan ook de reden dat ik geen specifiek nummer zal noemen, omdat dit over een minuut veranderd kan zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry voor de gene die vindt dat ik provoceer, maar ik kom in de zomer-mood als ik de muziek-DVD van Defqon-01- 2008 zie. En de toebehorende clips op youtube natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Black - Everything is Coming Up Roses
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Queens of the stone age - Feel good hit of the summer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanwege de melody: The Housemartins - Happy Hour Again
http://www.youtube.com/watch?v=-ehden6aPl0

Vanwege de tekst: Lou Reed - Perfect Day http://www.youtube.com/watch?v=j2JXy1Z9ovs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sunlounger - White Sand (http://www.youtube.com/watch?v=3_9Nty3tXnE)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zomer in Zeeland is voor mij een topper.
Al voor ik in Zeeland ging wonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- El Carretero, van Eliades Ochoa (link1).
- Guantanamera, door Compay Segundo (link2).
- Jah is the Earth (and the fullness thereof), van Anthony Ash (link3).
- Eigenlijk alle soca muziek, een voorbeeld Chippin Down de Road, van Farmer Nappy (link4)

Toegevoegd op 07-06-2009 16:33:11
P.S. Dit zijn zo wat voorbeelden die me te binnen schieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens muziekkenners wordt het Haus am See.

Het is niet helemaal mijn smaak, maar met een Warsteiner erbij is het best te pruimen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met voldoende van 'das einzige wahre' valt alles wel te pruimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vreselijk...
Moi... Lolita van Alizée
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=4NZjHKfbbiQ
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel van een paar zomers geleden ;O)
Vandaag is rood de kleur van jou lippen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cubaanse muziek. Heerlijke nummers waarbij ik in gedachten met een mohito op een afgelegen strandje vertoef...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee, dat is niet eerlijk, dan heb je (deels) dezelfde mening als ik ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ja, klopt, alleen vat ik het wat bondiger samen.
Heb enkele cd's, waaronder die van muziek van de Buena Vista Social Club... is echt lekker als het mooi zomers weer is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bondiger, ik ben de eerste die toegeeft dat ik wel eens wat lang van stof ben, maar het antwoord hier is gewoon een korte omschrijving van vier liedjes die me te binnenchoten. Ik heb het Buena Vista Social Club album en een paar van Compay Segundo en Ibrahim Ferrer. Ik zou nog eens wat meer willen hebben, dus ik blijf op zoek naar goede concertregistraties op DVD en albums van bijvoorbeeld Eliades Ochoa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ho, dit was geen aanval hoor, zo moet je het niet opvatten. Ik vind gewoon de hele cd lekker, kon er niet zo een nummer uitkiezen (heeft er misschien ook mee te maken dat ik zo niet al die titels in mijn hoofd heb).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begreep ik al hoor :-) don't worry be happy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter is geboren met de Vista Social Club dus die kunnen sowieso niet meer stuk. En met een Mohito wordt het sowieso zomer.