Een leuke plaats om op vakantie te gaan voor 5 meiden (18)? (zie beschrijving)

We gaan met 5 meiden op jongeren vakantie, mag dit duidelijk zijn haha.
we hebben een paar "eisen", namelijk:
- zon
- zee
- goed kunnen stappen
- niet vliegen!!
en het liefst niet naar Spanje, omdat meiden daar al zijn
geweest...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe lang wil je max in de bus zitten?

Antwoorden (9)

Hongarije!

Het is ook nog eens heel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trein naar Italiaanse kust? Texel / Zeeland (zon wat minder).
Franse kust is ook altijd goed.

Spanje is overigens groot.. Een keer naar spanje betekent niet dat er geen nieuwe dingen te zien zijn.

Kroatie is geweldig, maar met trein / bus / autop wellicht wat ver. Ik zou gewoon wel gaan vliegen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen Tenerife, dat hoort weliswaar wel bij Spanje, maar is toch heel anders hoor!
Ik ben er zelf twee keer geweest, het is super daar.
Aardige mensen, altijd lekker weer, strand, genoeg uitgaansgelegenheden en leuke uitjes zoals een waterpark met glijbanen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Argeles sur mer! prima te doen per bus en heeft alles wat jullie willen!
13 jaar geleden
Ik zou zeggen Kroatië. Er gaan de laatste paar jaar super veel jongeren naar kustplaatsen als Porec en Medulin juist voor het zon, zee en stappen. En het is redelijk met de bus te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chersonissos met bus en dan even met veerboot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denken jullie van Italië? Zon? ja. Zee? ja. Stappen? mooie jongens, dus ja. Vliegen? hoeft niet na een lange dag eigen auto of busreis in 2 dagen goed te doen.
En Italië is ook niet echt duur. Heel veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey meiden,

Zelf denk ik ook aan Italie,Rimini en Spanje is idd groot, volop mogelijkheden.

Succes!
Groeten Annemarie
www.travelcounsellors.nl/annemarie.dejong
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet de aanhef "hallo kerels"zijn!!!
Jullie gaan met 5 meiden op vakantie, toch!?

Tja ik ga ook voor Italia; Rimini voor de partys a la Cherso
Of naar het mondaine Sardegna; Costa Smeralda; voor dikke portomonetta. Ken Italie op mijn duimpje hebben daar vertegenwoordiging op alle luchthavens voor droogijs, ghiaccio secco in Italiano.

Veel plezier

Saluiti da....., Ciao & Salve