Op welk eiland kun je goedkoop een klein appartement/zoldertje huren voor de vakantie?

Het mag ook op een zoldertje zijn, die de eigenaar verhuurt. Het maakt niet uit dat het klein is.
Het liefst op Texel, Amerland, Vlieland of Terschelling.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Goedkoop is het nergens meer. En vaak zijn de goedkoopste plekken al in december volgeboekt voor het komende jaar.
Wat je het beste kunt doen, is op de VVV-sites van de bewuste eilanden kijken, daar staan vaak alle huurplekken opgesomd, met kosten en vaak ook de mogelijkheid om aan te geven wanneer je iets zoekt zodat je een lijst krijgt met wat er nog vrij is.