te oordelen aa je foo zou ik zeggen 1-2 meter. De afstand bepaalt de groeisnelheid en het aantal bomen dat je kan neerzetten op een stuk grond. Met andere woorden: die bepalen de opbrengst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat is te dicht bij elkaar.
Ze moeten voldoende voedingsstoffen kunne opnemen en voldoende licht krijgen. Verder springen ziekten makkelijker over van boom tot boom als ze zo dicht bij elkaar staan.
6 tot 24 meter, afhankelijk van of het land heuvelachtig is of vlak en van de totale grootte van de plantage. Details op:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in iquitos-peru stonden ze aanmerkelijk dichter bij elkaar, maar daar was rubber telen 100 jaar geleden iets bijzonders, inmiddels zullen ze wel beter weten.