In Grou(w) op een kleine 15 km van Leeuwarden ligt bungalowpark Yn'e Lijte.

http://www.ynelijte.nl/nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet wat je met 'in de buurt van' precies bedoelt, maar er is een Landalpark genaamd Esonstad vlakbij Anjum. Ongeveer 30 tot 40 km bij Leeuwarden vandaan gok ik. We zijn er dit najaar geweest en het is een erg mooi park. In plaats van bungalows is het opgezet als een echt oud stadje. Er zijn dan ook huizen (met 2 of 3 verdiepingen) en alles is zeer mooi afgewerkt en ruim opgezet.

Het park is niet heel erg groot vergeleken met andere parken maar er is een kroeg, een restaurant, een zwembad, een binnenspeelplek, buitenspeelplaatsen enz. Bovendien zit je vlakbij de Noordzee en het Lauwersmeer.

Echt een aanrader als je eens een keer iets anders wil dan een standaard bungalowpark!