Moet je als vrouw op vakantie in Dubai apart op een vrouwenstrand liggen en een badpak aan ipv in bikini en je armen en benen bedekken op straat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Antwoorden (4)

nee, dubai is een modern en zeer populair vakantie gebied geworden, waar de tijd niet is stil blijven staan maar juist heel modern is...
je mag als vrouw je kleden hoe ze dat fijn vind...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Dubai is het redelijk westers voor vakantiegangers maar niet alles mag lees hier onder meer informatie
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Mmmm, dat valt inderdaad wel mee, daar:
http://vakantie.paginablog.nl/vakantie/2007/05/hollandse_hoeren_in_dubai.html
Ligt aan de plek in Dubai in sommige plaatsen is het een traditie om lange bedekkende kleding te dragen maar hoewel in sommige plaatsen kun je gewoon lopen hoe je wilt daar ben je gewoon VRIJ.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de volgende info voor je gevonden op internet. Op sommige publieke stranden worden vrouwen geacht gebruik te maken van de ladies beaches. De voorkeur gaat ook uit naar een badpak.
Kijk verder op de site van landenportal