Is er een TV op een tweepersoonskamer in Hotel Centre International De Sejour in Parijs?

Wij gaan met twee klassen van school naar Parijs, naar dit hotel, maar ik zou graag willen weten of er een TV op de kamer is zodat ik mijn Playstation mee kan nemen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Kimath
13 jaar geleden
ik denk dat je hiervoor het beste op de website van het hotel kan kijken, of een mailtje sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de site kan ik het niet zien en de mail is in het Frans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O effe dat je het weet: er zijn meerdere locaties, wij zitten op Kellermann
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gaat toch niet je playstation meenemen als je met school naar Parijs gaat... Dan ga je lekker uit ofzo..

Het beste antwoord

Ik heb even de site voor je opgezocht. Er zijn drie vestigingen in Paris, de een wat luxer dan de ander.

Ik heb het idee, dat er op een van de foto's een gedeelte van een TV staat, maar het staat in de beschrijving niet vermeld.
Of er sprake is van een mogelijkheid om speelapparaten aan te sluiten, kan ik dus niet voor je opzoeken.

Eigenlijk denk ik dat je te moe bent om daar nog behoefte aan te hebben, als je de hele dag in Paris hebt rondgesjouwd.

In ieder geval wens ik je een prettig verblijf.

Hier de link naar de site:

http://www.cisp.fr/cisp/brochure_flash_2010_2011.html