Tijdens je opleiding maak je onder andere kennis met de volgende zaken:

ontvangen van gasten;
omgang met gasten;
begeleiden van de activiteiten;
horeca-assistentie;
groen en techniek;
veilig en hygiënisch werken;
verlenen van eerste hulp(EHBO);
communicatie (ook in een vreemde taal).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het organiseren van sport en spel evenementen

Toegevoegd na 4 minuten:
op een camping of een hotel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent werkzaam in een vakantie/bungalowpark, attractiepark, camping, speeltuin, in-/outdoorcentrum.
Je belangrijkste taken zijn; recreatieactivireiten uitvoeren,
het begeleiden en vermaken van de gasten.
Verder kun je werkzaam zijn op een afdeling hiervan zoals de fietsenverhuur, de kano`s verhuur, de afgifte van midgetgolf attributen enz. Alles dus waarmee de gasten zich kunnen vermaken. Tussentijds wordt je ingezet bij
eenvoudige onderhoudswerkzaamheden op het bedrijf.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies, manusje van alles :-)