Wat zijn de inreisvoorwaarden voor een vakantie naar Thailand?

Ik zit er aan te denken om dit najaar naar Thailand te reizen. Zijn er nog speciale inreisvoorwaarden, zoals een visum? En zijn er extra voorwaarden door corona?

1.3K

Antwoorden (1)

Als vakantieganger is een visum niet nodig als je korter dan 30 dagen in Thailand verblijft. Wil je graag langer op vakantie? Dan dien je wel vooraf een visum aan te vragen.

Om Thailand in te reizen dien je momenteel in het bezit te zijn van een geldig vaccinatie- of testbewijs. Daarnaast dien je vooraf je vakantie de Thailand Pass aan te vragen en een bewijs van een COVID-verzekering te hebben. Hieruit moet blijken dat je een minimale dekking hebt van 10.000 dollar. Eenmaal in Thailand is het dragen van een mondkapje in publieke ruimtes nog verplicht.