Welk beroep moet je invullen bij je visum als student?

Ik ben een student en ik wil graag binnenkort een maandje naar India. Op de website waarop ik een e-visum kan aanvragen staat het volgende:

Vul hier de gegevens in van de werkgever van deze reiziger. Heeft deze reiziger momenteel geen werkgever? Vul dan de voormalige werkgever in, of de (voormalige) werkgever van de vader van deze reiziger.

Meer informatie: Selecteer de optie die het huidige beroep van deze reiziger het beste beschrijft. Of het voormalige beroep als de reiziger momenteel niet werkt. Reizigers die nooit een betaalde baan hebben gehad moeten het beroep en de werkgever invullen van hun vader.

Er is ook de optie om aan te geven ''Niet van toepassing want kind/scholier/student.

Ik werk vanuit een uitzendbureau in een winkel. Wat moet ik hierbij dan invullen? Het is wel een betaalde baan, maar niet echt mijn beroep.

Alvast bedankt! :)

2.4K
tinus1969
2 jaar geleden
Als er staat dat dit net van toepassing is omdat je student bent, zou ik dat invullen.

Antwoorden (1)

''Niet van toepassing want kind/scholier/student". Dat is toch je hoofdactiviteit.
Plaatje bij antwoord