Is er een gratis routeplanner waar je een ruim aantal tussenstops kan aangegeven? (10+)?

Kan je. bijvoorbeeld ook doen op Google Maps, maar is te beperkt voor mij qua tussenstops. Iemand raad?

2 maanden geleden
in: Onderweg

Antwoorden (1)

Dit kan via de app Magic Earth.

Magic Earth heeft ook zeer goede voetgangersroutes, vaak beter dan die van Google Maps. En de fiets-, auto- en vrachtwagenplanner is ook heel goed.

Maar waar het jou om gaat, heel veel tussenpunten, daar heeft Magic Earth geen probleem mee (zojuist even geprobeerd).
2 maanden geleden
janjan
2 maanden geleden
Helemaal mee eens en belangrijk voor sommigen, offline te gebruiken. Maakt gebruik van openstreetmap
Cryofiel
2 maanden geleden
Inderdaad.

Mijn kaarten gebruik ik offline (die staan dus op de telefoon). Hij geeft zelf een seintje als er een update is voor jouw gedownloade kaarten.

Verkeersinformatie haal ik dan wel weer live op tijdens het navigeren. Dat kost nauwelijks data. Je kunt dat uitzetten als je wilt.