Waarom doet mijn keukenkraantje in de caravan het niet (altijd) bij 12volt? hoe los ik dit op?

Koelkast, verlichting ed...doet het wel bij 12volt.

10 maanden geleden
1.6K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 maanden geleden
Zit er ergens een slecht contact ?
jc54
10 maanden geleden
Ergens een slechte verbinding of het pompje is defect/versleten.
soundstorm
10 maanden geleden
Pompje werkt perfect. Waar zou de slechte verbinding dan zitten. Op 220 volt werkt alles prima. En op 12volt ook behalve het kraantje
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 maanden geleden
Blijkbaar zit je probleem dus in het 12V circuit. Waar precies ? Dat is op afstand niet te zien.
soundstorm
10 maanden geleden
Of kan het pompmotortje het op 12volt niet trekken. Heel soms doet het kraantje het op 12volt maar meestal niet
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 maanden geleden
Het spijt me... mijn glazen bol is stuk. Ik kan dat van hieruit niet zien. Maar dat kan inderdaad.

Geef als eerste antwoord