Kun je tegen lage kosten campers van A naar B brengen in de USA, carjockey heet het?

Volgens mij was er een site van een grote firma die ook in ondermeer Australie actief was/is.
Er staat een camper op een bepaalde datum in locatie A en die moet een week later op locatie B zijn.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
14.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik dacht een andere omdat die jaarrond wegbrengacties hadden, in Australie is het natuurlijk zomer nu. Maar bedankt alvast
dudemeister
4 jaar geleden
er zijn meerdere bedrijven die die optie aanbieden - zoek eens op roadberry usa - ik had een 10 mtr camper 4000+mijlen door USA van a naar B gebracht voor maar €800 plm huur. koopje wel in het voorseizoen was dat mrt-apr
Bordensteker
4 jaar geleden
Kan het zijn dat je roadbearrv bedoelt, dus eigenlijk Road Bear RV ? Die geven tussen bepaalde vestigingen in bepaalde perioden one-way verhuringen van RV’s zonder de one-way toeslag, teneinde de meest favoriete one-way reisrichtingen van de relatief lastig terug te vervoeren Recreational Vehicles te compenseren.
http://www.roadbearrv.com/en/rental-deals/one-way-specials Om ze in hun eigen termen aan te prijzen: “You will always want to come back to Road Bear RV.”
Wat me een leuke insteek lijkt om ergens one-way te huren ;-)

Het beste antwoord

Hoi Wayan, bedoel je Apollo? Op dit moment staan er geen wegbrengacties in de VS op hun site, maar dat verandert vast weer als het seizoen weer begint. Soms kun je al boeken voor €1 per week (zie nu bijv. Australie). https://www.apollorv.com/reloc.aspx