Vanaf welke leeftijd mag je alleen aar center parcs toe.?

ik wil graag met een grote groep gaan alleen er zijn dan 4 volwassen van 18 en 6 tot 7 mensen die dan nog 17 zijn. alleen mag je dan ook naar center parcs toe.

een jaar geleden
1.5K
Ritsuka
een jaar geleden
Er zijn volwassenen bij, dus je bent niet 'alleen'
tinus1969
een jaar geleden
vakantieparken weren actief groepen jongeren, enof studenten enof groepen vanuit sportclubs. Deze groepen veroorzaken te vaak schade enof overlast.
Ook worden groepen met minderjarigen die geen familie/kind zijn vd hoofdboeker vaak geweerd, of moeten bv extra borg betalen. Kortom, je bent niet echt welkom. Wat voor groep gast dit om, cq waarom wil je naar Centerparcs?

Antwoorden (2)

Vanaf 21 jaar. De hoofdboeker van een verblijf bij Center Parcs moet minimaal 21 jaar zijn op het moment van boeken. Center Parcs neemt alleen boekingen in behandeling van personen die 21 jaar of ouder zijn.

Iemand van 18 is volgens de wet dan meerderjarig, maar de kans dat die persoon al volwassen genoeg is om de verantwoordelijkheid voor een groep pubers te kunnen dragen is niet heel groot.
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Los van die pubers; vakantieparken weren actief groepen jongeren, enof studenten enof groepen vanuit sportclubs. Deze groepen veroorzaken te vaak schade enof overlast.
Je mag alleen naar Center Parcs als je 18 jaar of ouder bent. Kinderen onder de 18 jaar moeten altijd vergezeld worden door een volwassene.
9 maanden geleden