Mijn vraag is wordt je marokko binnen gelaten als je daar hebt vasgezeten 3?

Je hebt daar vasgezeten en je straf uitgezeten en na 2 jaar wil je daar na toe op vakantie is dat een probleen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (2)

Ja, je wordt wel binnengelaten. Ten eerste: als toerist met de Nederlandse nationaliteit, mag je maximaal drie maanden in Marokko verblijven zonder dat je een visum hoeft aan te vragen
Daarnaast stelt noch de visumaanvraag, noch de aankomstkaart vragen over je criminele geschiedenis of strafblad.
4 jaar geleden
mischien als je daar een belangrijke kenis hebt maar niet als je gevlucht bent