Mag je een ruiltocht doen in Gent, België?

6 maanden geleden
1.8K
Antoni
6 maanden geleden
@Daah, wat is een ruiltocht?
Daah
6 maanden geleden
Dat je van deur tot deur gaat en je ruilt steeds het item wat je kreeg van de vorige. Je kan bv starten met een appel en een ei.
Amadea
6 maanden geleden
Leuker is het om dit niet van deur tot deur te doen, maar in een winkelcentrum waar op dat moment tevens markt is.

Antwoorden (2)

Ja hoor, als je het maar netjes houdt.
6 maanden geleden
Gemeenten in België mogen in hun politiereglement opnemen, dat ruiltochten zijn verboden. Daarom kan je het beste bij de gemeente of de politie in de gemeente, waar je de ruiltocht wilt houden, navragen of het is toegestaan.
6 maanden geleden