Kan ik ergens vliegtickets bekijken zonder datum invullen?

Ik wil graag op vakantie, maar geen specifieke datum. Is er een website waar ik de bestemming intyp en dan verschillende bedragen per datum.

een jaar geleden
1.4K
ronron1212
een jaar geleden
Ja wat bedoel je nu vliegticket hebben geen vaste prijs
Utrecht
een jaar geleden
skyscanner.nl Daar kan je de hele maand (heen & terugvlucht) invullen.

Antwoorden (2)

Veel websites, zowel van specifieke luchtvaartmaatschappijen als bv google -flights geven de optie om prijzen per maand te bekijken. Dat geeft in de praktijk een oplossing voor je wens om te zien op welke data je goedkoop kunt vliegen.
een jaar geleden
Ja, je kunt vliegtickets bekijken zonder datum invullen. Veel websites bieden de optie om vliegtickets te zoeken zonder datum in te vullen. Je kunt bijvoorbeeld op websites zoals Skyscanner of Expedia zoeken naar vliegtickets zonder datum in te vullen.
9 maanden geleden