Waar vind ik een fietsapp met fietsroutes?

Ik bedoel dus fietsroutes die al van tevoren zijn samengesteld. Lijkt me handig en scheelt veel zelf uitpluizen.

een jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ik gebruik hier zelf Komoot of Strava voor. Hier staan veel routes in die door andere gebruikers zijn gemaakt.
een jaar geleden
paulus811
een jaar geleden
Komoot is ook een prima wandelpad.
Dan is de app van Fietsnetwerk.nl echt iets voor jou! Deze gratis en gebruiksvriendelijke app heeft duizenden fietsroutes in Nederland en België. De rondes zijn van tevoren samengesteld en voorzien van afstapmomenten onderweg. Met de app heb je volledige routebegeleiding tussen de knooppunten en van de route naar de afstapmomenten. Kijk eens op www.fietsnetwerk.nl om te kijken of het iets voor jou is.