Hoe doen nu hotels met eten, als je nu een hotel boekt hoe doen ze het met eten?

3 jaar geleden
4.7K
BarendV
3 jaar geleden
Ontbijt, lunch en diner zijn mogelijk via take away. Neem contact op met het hotel waar u gaat overnachten voor meer informatie.

Antwoorden (2)

Hotels mogen alleen een ontbijt aanbieden. Dat stel je dan zelf samen bij het ontbijtbuffet en je neemt het vervolgens mee naar je hotelkamer om het dáár op te eten.

Voor lunch en diner ben je afhankelijk van welke restaurants in de buurt van het hotel de mogelijkheid bieden om te bestellen. Het hotel mag geen roomservice bieden, dus je moet buiten het ontbijt zelf voor andere consumpties zorgen.
3 jaar geleden
Eten in een hotel is altijd mogelijk - voor zover de keuken in bedrijf is. Zowel ontbijt, lunch als diner kunnen in het hotel worden besteld en genuttigd, maar wel verplicht op de hotelkamer.
Het ontbijt kan in een gescheiden ruimte en in gesloten verpakking worden opgehaald door de gast. Lunch en diner mogen niet als roomservice worden binnengebracht, maar moeten in een gesloten verpakking voor de kamerdeur worden neergezet.
Bron: Koninklijke Horeca Nederland en Rijksoverheid/corona