Welk strand in Nederland heeft de laagste parkeertarieven?

Ik wil graag met de auto naar het strand, maar heb geen zin om veel parkeergeld kwijt te zijn.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
13.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Succes in de file. Beter neem je het ov of de fiets.
ronron1212
5 jaar geleden
@jc54 en de vraag dan waar zijn die dan die stranden.
LeonardN
5 jaar geleden
Er zijn zat stranden waar je vrij dichtbij kan parkeren zonder parkeertarief neem ik aan. Ver buiten de randstad wellicht.
LeonardN
5 jaar geleden
Het ligt er maar aan, wáár je naar het strand wilt. Nee, dat wordt niet gegeven dus kan je nu juist elk strand nemen.
tinus1969
5 jaar geleden
Je valt in een bekende valkuil. Als je verder moet rijden kost dat meer dan de bespaarde parkeerkosten.
jc54
5 jaar geleden
Het ligt er maar aan, wáár je naar het strand wilt. De toeristische plaatsen zijn de duurste, maar er zijn best nog grote stukken strand waar weinig of niet gerecreëerd wordt, en daar zijn de parkeerkosten een stuk lager, tot gratis.

Antwoorden (2)

Petten aan Zee, Callantsoog, Groote Keeten in Noord Holland. Ook bij het strand van Langevelderslag (bij Noordwijk) en Rockanje hoef je niet te betalen.

Gratis parkeren bij het strand
Bij een aantal badplaatsen hoef je als automobilist niet te betalen om te parkeren. Goede voorbeelden waar je nog gratis kunt parkeren bij het strand zijn de badplaatsen Petten aan Zee, Callantsoog, Groote Keeten in Noord Holland. Ook bij het strand van Langevelderslag (bij Noordwijk) en Rockanje hoef je niet te betalen.
---
Hoek van Holland
https://www.ad.nl/rotterdam/gratis-parkeren-bij-het-strand-van-hoek-van-holland~a7bcfe40/
---
Daarnaast kan je nog zoeken op strandpendel, dan kan je vaak gratis parkeren en naar het strand vervoerd worden. Heb je natuurlijk niet de auto in de buurt.
Toegevoegd op 03 juli 2018 10:23: tekst
5 jaar geleden
Wil je naar een Noordzeestrand, of een binnenstrand?
Binnenschelde Bergen op Zoom heeft ook een strandje aan een meer. Daar is parkeren gratis.