Als ik het dcim mapje vd iphone kopieer, waarom stopt het ineens?

Ik heb de iphone se 2020 met de usb kabel aan de laptop gekoppeld. Ik wilde een backup maken van het DCIM mapje (doe ik eens per jaar). Ik kies dan map openen en doe dan letterlijk kopieer en plak van de DCIM map. Bij het plakken op de laptop stopt het (ik weet de foutmelding niet meer, iets van dat een apparaat er mee gestopt is of zo).
Wat wel werkt is steeds maar 5 mapjes tegelijk te kopiëren en te plakken. Kan iemand mij vertellen waarom het niet allemaal in één keer kan?

een jaar geleden
in: Telecom
1.1K
tinus1969
een jaar geleden
Computer gaat in slaapstand?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk stopt dit omdat je laptop slaapstand gaat.Dit kun je voorkomen door je settings aan te passen.
een jaar geleden
gastvrouw
een jaar geleden
Dat zou kunnen denk ik!!! En anders geen probleem om maar een aantal mappen tegelijk over te zetten. Bedankt.