Hoe stel ik het alarm in van een Samsung S5?

Ik heb op youtube gekeken hoe dat moet ,maar wordt het niet in het nederlands uitgelegd, maar in het engels en raak ik al vroeg in het filmpje de draad kwijt.
Er is vast wel iemand die mij dit kan uitleggen of mischien kan verwijzen naar een nederlandstalig uitleg filmpje.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telecom
2.6K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedoel je een wekker?

Antwoorden (1)

Zelf heb ik geen S5, maar wel een Samsung. Staat er ergens ''Klok''? Klik die aan en zoek ''Alarm'' Als er op je homescherm de tijd staat, kun je daar ook op klikken. Je moet gewoon ''doorsliden'' naar ''Alarm'' en dan het alarm instellen. Hopelijk heb ik geholpen! Gr. F-r.