Welke zou jij kiezen: Google G1 - iPhone 3G - HTC Touch Pro2?

En waarom?

Binnenkort loopt mijn abonnement af en mag een nieuwe mobiel uitzoeken. Welke zouden jullie kiezen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Qua service en garantie afhandeling zou ik passen voor HTC. Na enkele maanden werkt mijn HTC Diamond niet meer goed. Het toestel staat wel aan maar als iemand mij belt krijgt degene een "bandje" te horen met de tekst "dit nummer is niet bereikbaar". Na een reset werkt ie weer een dag ofzo.

Dit schijnt een storing te zijn wat ze niet zo maar even kunnen verhelpen. Nu moet er nieuwe printplaatje in wat niet onder de garantie valt en als ik hem wil laten repareren moet ik € 213,00 betalen.

Google maar eens op "HTC garantie". Ik ben helaas niet de enige.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

HTC Touch pro 2 zou ik kiezen, omdat je hiermee meer als andere genoemde toestelen kunt doen (functies) en is makkelijk door te verkopen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iPhone! Geen enkele twijfel.
Maar, er komt wat moois aan.
In de USA op 6 juni, hier natuurlijk wat later...
AWM
14 jaar geleden
ABSOLUUT de iPhone 3G, ik heb hem zelf, en ik zou 1000 redenen op kunnen noemen waarom je voor de iPhone moet kiezen. Allereerst natuurlijk omdat hij qua design de mooiste is, maar vooral ook omdat het een hele fijne telefoon is waar je écht alle kanten mee op kunt! iPhone dus!

Gotta love apple! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Iphone3G
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het geld had om te kunnen kiezen was ik zeker voor de Iphone gegaan!
Apple is gewoon een geweldig merk naar mijn mening.