Wat kan er mis zijn met mijn vaste telefoon?

Alles lijkt normaal als ik wil bellen hij gaat lijkt wel gewoon over maar dan komt er geen toon dat hij bij de ander overgaat, en hij rinkelt ook niet meer. Als iemand anders mij belt gaat het wel gewoon goed alleen merk ik dat dan niet. Wat zou dat kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus wel kiestoon? Als je een nummer draait of drukt,blijft de kiestoon gewoon doorgaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel je provider even :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee geen kiestoon, alleen als ik en nummer intoets daar maakt hij wel geluidje van, maar verder komt hij niet

Het beste antwoord

Sluit zo veel mogelijk uit en een andere telefoon waarvan je weet dat die het doet aan. Werkt ook deze niet, dan kun je contact opnemen met je provider.
In het algemeen is het inderdaad handig zo veel mogelijk relevante gegevens mee te sturen. Soort lijk, soort telefoon (dect toestel, of met kabel). Heeft het eerder goed gewerkt, heb je iets veranderd etc.
Geef alles door wat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn en wat je al gedaan hebt om het op te lossen of te vinden.
Door steeds meer mogelijkheden uit te sluiten zul je uiteindelijk de oplossing overhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke plus, netjes en goed beantwoord.

Andere antwoorden (3)

misschien een contactbreukje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een belabberde vraagstelling.

Bel je over een analoge lijn, via een provider IP, bel je naar het buitenland, draadloos, .....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er kan van alles mis zijn..ik denk het tijd is voor een nieuwe telefoon..
en dat deze gewoon kapot is ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is nog geen twee jaar oud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch kan die stuk gaan..een telefoon kan ook stuk zijn als je deze net hebt gekocht..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus dan maar gelijk wegdoen? Zou ik niet zo gauw doen hoor ;-)).