Kan je via je iphone je eigen muziek/podcast luisteren die op je computer staat, zonder dat het op je iphone staat bijv via internet of streamen?

heb wel 60 gig aan muziek/podcast en dat kan dus nooit op een iphone, moet toch mogelijk zijn om je muziek bibliotheek (itunes) via internet of streamen op je iphone te krijgen bijv om in te loggen op je computer of iets dergelijks hoef je ook niet een hele dure iphone te kopen met veel geheugen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb dit voor je gevonden: http://www.audiolizer.com/

"Ever wanted to listen to your iTunes library over the internet such as when you’re at work or somewhere else? Audiolizer is a new music playlist and streaming service which allows you to create and share playlists online and access it from anywhere in the world. However, it has one cool feature which separates it from the league. If you register with them ( registration is free of course ) then you can upload and stream your itunes library over the internet and also share it with your friends."

Je moet wel eerst muziek van je pc uploaden naar hun server, maar daarna kun je als het goed is zo luisteren via Safari op je iPhone.