Kan ik gratis mijn Puk code van lebara krijgen?

Ik heb per ongeluk mijn pin code 3x fout ingetoetst.
en ik moet nu mijn puk-code invoeren maar die ben ik helaas kwijt.. kan iemand me helpen ik kan me nummer niet kwijt dus ook geen andere simkaart..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
10.2K

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

De PUK code wordt gratis verstrekt, nadat Lebara heeft gecontroleerd dat jij degene bent, die abonnement heeft afgesloten/ prepaid heeft gekocht.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel dat je antwoord op me vraag,
Dus je zegt nu dat ik naar lebara moet gaan??..
Maar moet k er dan geld voor betalen?.. Alvast Bedankt,
Je kunt het proberen met een email naar de customer service van Lebara. Een email adres heb ik echter niet gevonden.

Wel een tel. nummer (niet gratis)
http://www.lebara-mobile.nl/nl/contact.php