Simkaart non-actief, recht op schadevergoeding?

Ik heb sinds juli 2010 een mobiel abonnement bij KPN,
en ze berekenen te hoge kosten voor mijn sms'jes waardoor mijn rekening onterecht gigantisch hoog is. Ik heb 1000 sms'jes waar ik bij elkaar maar €10 (€0,01 per sms) zou hoeven betalen, maar ze berekenen per sms €0,25/€0,17.
Ze hebben al sinds augustus gezegd dat ze gaan crediteren maar dat hebben ze nog niet gedaan. M'n moeder heeft hier al tig keer voor gebeld en elke keer horen we het zelfde verhaaltje.
Ondertussen sturen ze herinneringen en aanmaningen.

Een paar weken geleden kreeg ik telkens een foutmelding ''fout door operator'', uiteindelijk bleek dus dat mijn simkaart toen niet meer actief was en ook daar moest ik voor bellen. Ze hebben mijn simkaart weer geactiveerd maar nu hebben ze me weer afgesloten.

We hebben vandaag voor de zoveelste keer gebeld, ze zeggen dat ze een oplossing gaan zoeken omdat ik anders binnen 4 dagen definitief ben afgesloten.

Heb ik recht op een schadevergoeding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

recht op een schadevergoeding niet ben ik bang voor.
maar let wel op, voor het aansluiten zullen ze jou ook een rekening sturen, let daar goed op.
ik herken het probleem van kpn, zo niet te vertrouwen, je trekt aant kortste eind helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar een service center van KPN in de buurt, leg je probleem uit en bel desnoods samen met hun.

Heb zelf ook problemen gehad met KPN maar het is tot nu toe nog steeds netjes opgelost.

Toegevoegd na 38 seconden:
Recht op schade vergoeding?? Zult misschien korting krijgen op je abonnement.