Voor welke doelgroep is de Nokia 2720 fold bedoelt?

Toegevoegd na 49 seconden:
En hoe zie ik hoe snel/traag een telefoon is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

De meeste Nokia telefoons zijn zakelijker dan bijvoorbeeld LG en Samsung die zich meer op jeugd richten. De snelheid van een telefoon is niet echt van de buitenkant te zien, je zou kunnen kijken naar processorsnelheid en geheugen maar dat zegt lang niet alles. Sommige besturingssystemen zijn stroperig en maken het geheel erg langzaam. Over het algemeen is het het beste om een aantal reviews van telefoons te lezen om erachter te komen hoe snel of langzaam de telefoon is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de MediaMarkt staan erg veel testtoestellen, daar kan je ze allemaal uittesten, wel gaan op een minder druk moment, of anders staan er te veel mensen rond de toestellen waardoor het er erg chaotisch verloopt.

Misschien ken je ook iemand die deze mobiele telefoon heeft, hij kan je wat zeggen over de telefoon.

Verder vind je op internet ook heel wat 'reviews'. Ook op YouTube staan er van elk toestel wel enkele video's.